LIDL - GADIS
Proximidade ao domicilio
Aparcamento sinxelo para a túa familia
Baños e superficie limpos
Taquillas, carros, cestas ...axeitadas
Música, temperatura...
Persoal: agradable, identificado, uniformado...
Seccións:
Produtos claramente identificados
Variedade de produtos: importación, ecolóxicos, delicatesen, galegos...
Produtos para intolerantes, diabéticos, alérxicos
Frescura de: peixe, carne, froitas, legumes
Conxelados e refrixerados en bo estado
Ofertas: caducidade, ubicación
Produtos de limpeza e hixiene separados
Un mesmo produto, onde é máis barato
Onde están os snaks, bebidas, caramelos
Formas de pago
Hai marca branca?
Calidade/prezo
Tarxeta de fidelidade, puntos, sorteos...
Suxestións, cambios
Bolsas
Compra “on line”
Esta é a enquisa sobre hábitos de compra que recibiron as familias.
ENQUISA SOBRE HÁBITOS DE COMPRA 2018-19
Proximidade ao domicilio
Aparcamento sinxelo para a túa familia
Baños e superficie limpos
Taquillas, carros, cestas ...axeitadas
Música, temperatura...
Persoal: agradable, identificado, uniformado...
Seccións:
Produtos claramente identificados
Variedade de produtos: importación, ecolóxicos, delicatesen, galegos...
Produtos para intolerantes, diabéticos, alérxicos
Frescura de: peixe, carne, froitas, legumes
Conxelados e refrixerados en bo estado
Ofertas: caducidade, ubicación
Produtos de limpeza e hixiene separados
Un mesmo produto, onde é máis barato
Onde están os snaks, bebidas, caramelos
Formas de pago
Hai marca branca?
Calidade/prezo
Tarxeta de fidelidade, puntos, sorteos...
Suxestións, cambios
Bolsas
Compra “on line”
Esta é a enquisa sobre hábitos de compra que recibiron as familias.
ENQUISA SOBRE HÁBITOS DE COMPRA 2018-19
No IES de Mos
estamos inmersos nun proxecta sobre alimentación. Gustaríanos que
respostase a algunhas cuestións sobre algúns datos individuais, da
súa familia e dos seus hábitos de compra. Esperamos non molestar
moito e grazas
Datos individuais
Sexo: Muller Home
Idade: 18-30 31-50 51-70 71- 90
Para cantas persoas merca? 1 2 3 4 5
ou máis
Cada canto vai mercar? Diariamente semanalmente
quincenalmente mensualmente
Cantos cartos gasta ao mes (aproximadamente)? 100-200 euros
201-300 euros 301-400 euros 401-500 euros máis
Merca para algunha persoa: diabética celíaca alérxica ou
intolerante a dieta algún outro caso …………
Datos xerais
Tipo de tenda na que merca (pode marcar varias casillas): mercadillo
ou feira tenda de barrio praza de abastos supermercado gran
superficie
Mercas todo no mesmo sitio ou cada producto nun tipo de tenda
(habitualmente): si non
Leva bolsas ou carriño: si non
Leva lista da compra? Si non
Ten tarxetas de fidelidade/ socio? Si non
Datos sobre
hábitos
Merca produtos de marca branca? Si non
Merca ofertas? Si non
Le as datas de caducidade? Si non
Les os ingredientes/alérxenos/valor nutricional das etiquetas? Si
non ás veces
Mercas na sección de productos ecolóxicos? Si non
Que tipo de leite mercas? Vexetal enteira
desnatada semidesnatada sen lactosa
Que clase de iogures mercas? Naturais edulcorados postres
lácteos específicos para unha determinada idade
Que tipo de pan mercas? Baguette de molde tostado
tradicional (barra, bola, chapata) cereais (espelta, chia, sésamo…)
ningún
Que tipo de fariñas mercas? Normal de rebozados de
repostería forte
Que tipo de galletas mercas? Ecolóxicas normais dietéticas
ningunha
Mercas alimentos precociñados? Pizza tortilla
callos hamburguesas outros …….
Mercas conxelados? Peixe carne legumes postres
pizzas croquetas
Mercas froita? Da casa de tempada tropical ningunha
Mercas bebidas…? Azucaradas sen gas (zume) azucaradas con gas
(cocalola) enerxéticas isotónicas
Cando mercas conservas…? Ves o tipo de aceite empregado si
non distingues atún de bonito? Si n non
Resultados:
I.- PLAN PROXECTA: “ALIMÉTATE BEN” - MATEMÁTICAS
Seguindo a organización proxectada no PLAN
PROXECTA no que participa o IES de Mos, o departamento de Matemáticas guiou o alumnado para levar a cabo a recompilación dos datos recollidos da enquisa subministrada
ás familias do IES que colaboraron enchéndoas e entregándoas. Deste xeito,
centráronse os esforzos en:
·
Deseño
da organización dos datos recollidos, facendo fincapé na necesidade de
agrupalos e concretalos para poder obter conclusións con rigor.
·
Tratamento
estatístico dos datos.
·
Representación
destes datos de xeito gráfico empregando ferramentas informáticas.
·
Estudo
de distintos métodos de representación gráfica para a elección do máis axeitado
en cada caso.
·
Análise
e conclusión dos datos.
·
Fomentar
a creatividade á hora de afrontar un estudo.
Así mesmo, dirixímonos ó obxectivo máis elaborado de empregar ditas
representacións gráficas na aula, para introducir e avaliar os diversos
parámetros estatísticos que se estudan tanto na ESO coma no Bacharelato,
aproveitando esta contextualización máis próxima ó alumnado para achegarlle a
materia ó seu ámbito cotián, podendo ser usadas tamén noutras materias, debido
á riqueza e múltiples opcións que proporcionan o resumo dos datos. Ao ser eles
e as súa familias os xeneradores de datos amosan un maior interese pola análise
e conclusións do estudo. Aproximaranse así, de maneira elemental ó concepto de
mostra estatística e índice de correlación entre variables.
Tamén, como exemplo e aplicación directa no tema concreto da alimentación
saudable, decidiuse asignar, como exemplo clarificador para futuras
actividades, unha puntuación a determinados hábitos considerados saudables, coa
intención de chegar a ter unha “clasificación saudable” en función da
puntuación obtida, dando as súas correspondentes representacións gráficas
clarificadoras.
Dentro das múltiples aplicacións, subliñamos a posibilidade de crear unha
conciencia ecolóxica (analizándose a sostibilidade dos hábitos de compra) e de
consumo responsable e saudable.
II.- RECOMPILATORIO
GRÁFICO DOS DATOS INDIVIDUAIS DA ENQUISA SUBMINISTRADA ÁS FAMILIAS.
III.- RECOMPILATORIO GRÁFICO DOS DATOS XERAIS DA
ENQUISA SUBMINISTRADA ÁS FAMILIAS DO IES
IV.- DATOS SOBRE HÁBITOS SAUDABLES NA COMPRA – PARÁMETROS
DE PUNTUACIÓN ESTABLECIDOS.
Na enquisa enviada ás familias
existía, ademais dun cuestionario con datos individuais e xerais de compra,
outro onde especificabamos uns hábitos de consumo de alimentos considerados
xeneralizados. A estes hábitos dábaselle unha puntuación en función de se eran
considerados saudables ou non. Unha vez recompilados os datos, sumábase a
puntuación obtida e deducíase un resultado orientativo sobre os hábitos
saudables das familias á hora da compra. Deste xeito, a puntuación decidida
para cada hábito foi o seguinte:
·
Le
as datas de caducidade?
Ø
Sià 1 punto.
Ø
Nonà 0 puntos.
·
Le
os ingredientes/alérxenos/valor nutricional das etiquetas?
Ø
Si
/ Ás vecesà 1 punto.
Ø
Nonà 0 puntos.
·
Merca
na sección de produtos ecolóxicos?
Ø
Sià 1 punto.
Ø
Nonà 0 puntos.
·
Que
clase de lácteos merca?
Ø
Naturaisà 1 punto.
Ø
Edulcorados/Sobremesas
lácteasà 0 puntos.
·
Merca
alimentos precociñados?
Ø
Sià 0 puntos.
Ø
Nonà 1 punto.
·
Merca
froita?
Ø
Sià 1 punto.
Ø
Nonà 0 puntos.
·
Merca
bebidas azucradas?
Ø
Refrescos/Zumes/Isotónicas…à 0 puntos.
Ø
Non
(só auga)à 1 punto.
De acordo cos resultados, a
puntuación asignada era a seguinte:
·
A
(Moi saudable) à 6-7 puntos.
·
B
(Saudable) à 3-5 puntos.
·
C
(Pouco saudable) à 0-2 puntos.
V.-
GRÁFICAS COAS PUNTUACIÓNS ASIGNADAS EN FUNCIÓN DE DETERMINADOS HÁBITOS
SAUDABLES Á HORA DE COMPRAR
Tendo en conta os datos recompilados dos
cuestionarios enviados e en función dunha puntuación que se asignou previamente
a determinados parámetros considerados saudables á hora da realización da
compra, deducimos distintos resultados que poden ser facilmente interpretables
e estudados nas diversas materias.
Ningún comentario:
Publicar un comentario